שולחנות נירוסטה

שולחנות נירוסטה

שולחנות נירוסטה מהווים פתרון שימושי לתפקוד נוח ופונקציונאלי למפעלים, רפואה, הסעדה ואחרים. חברת שגב טל מומחית בייצור שולחנות נירוסטה לפי בקשה ובהתאמה אישית לכל מגוון הלקוחות.

שולחנות נירוסטה כחלק ממטבח של שירותי מזון
אחד המקומות הבולטים ביותר בשימוש בשולחנות נירוסטה הינם מפעלי תעשיית מזון או חברות הסעדה כגון קייטרינג ומסעדות. מדוע?
שולחנות נירוסטה מהווים אמצעי נוח לתפעול השוטף, לביצוע פעולות על גבי משטחים מוגבהים וכן ביכולת שלהם לנוע בקלות באמצעות גלגלים בתחתיתם. שולחנות הנירוסטה נותרים יפים ואסתטיים לאורך זמן, אינם ניזוקים משימוש רב, ומאפשרים ניקוי אגרסיבי באמצעות חומרי ניקוי כגון סבון כלים והתזה של מים רבים ללא הגבלה. בדרך זאת ניתן לשמור על מקום לייצור מזון להסעדה נקי ומצוחצח לאורך כל שעות היום עם ניקיון פשוט, נוח ויסודי. זאת הסיבה בגלל מפעלי מזון וחברות קייטרינג ומסעדות בוחרות בשולחנות הנירוסטה כמשטחי עבודה ואחסון עבורם.

שולחנות נירוסטה בבתי חולים ומרפאות
משטח הנירוסטה הינו משטח חלק ואסתטי, וכמובן נייד, לכן בתי חולים ומרפאות הצריכים לעשות שימוש בשולחן כחלק ממשטח הנחה או הגשה עושות זאת באמצעות שולחנות נירוסטה המהווים פתרון נוח מאוד למשטח עבודה בגלל קלות השימוש בעבודה עליו וכן בקלות הניקיון והשמירה על סטריליות מוחלטת שניתן לשמור אתו עליה.

גדלים ומידות
חברתנו מייצרת מגוון רחב מאוד של שולחנות נירוסטה, ומבחר גדלים וצורות על פי הזמנת הלקוח. ניתן תמיד להיצמד בסטנדרטים השונים בהזמנה או לבחור מידות אישיות בהתאם לצרכי המפעל, בית החולים או חברת ההסעדה.

משקלי נשיאה
נתון נוסף אליו יש לשים לב בעת הזמנת שולחן נירוסטה הוא משקל הנשיאה, כל שולחן נירוסטה מיועד למשקל נשיאה מקסימלי, ולא תמיד משטחים אלו עונים על כל הצרכים של כל הלקוחות, לכן בהזמינכם שולחן נירוסטה, שימו לב ליכולת נשיאת המשקל שלו והזמינו שולחן שיתאים לצרכים המדויקים שלכם.

שולחנות מעוצבים עם נירוסטה משולבת
שולחנות נירוסטה אינם חייבים להיות מוכנים אך ורק מנירוסטה, כאשר רוצים לעצב רהיט ייחודי לבית או למשרד ניתן לשלב לדוגמא משטח עץ או משטח שיש ואבן על גבי רגלי נירוסטה וכן להפך לקבלת רהיט ייחודי ויוקרתי.

לכל שאלה בנושא שולחנות נירוסטה ופתרונות עיצוב בנירוסטה, פנו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם!

 
חברת "שגב טל" מציעה מומחיות ומקצוענות במתכות , עיצוב ובניה בנירוסטה, עבודות הנדסה וקונסטרוקציה לבית , לחצר ולתעשיה. 
אנו מציעים עבודות נירוסטה
 מורכבות וטיפול בבעיות טכניות ברמה הגבוה ביותר בשוק הישראלי. 
"שגב טל מתכות בע"מ" הנה יצרנית מובילה בפתרונות מורכבים, שירות ללא דופי וזמני ביצוע מהירים . 
אנחנו מיצרים ומתחזקים: מסועים, חלזונות, מכלים, מערבלים, ציוד למטבחים, מכונות שטיפה,
מכונות גלילה, מכונות מילוי ואריזה, מכונות לעיסוי בשר ("טמבלרים"), בסיסים למכונות שונות.
עבור אל: הצהרת פרטיותמפת אתר.
 

הכלנית 60, מושב אלישמע
טל:   
09-7414230 פקס: 09-7440206 נייד: 072-3926676 

דילוג לתוכן