כל עבודות הנירוסטה

כל עבודות הנירוסטה!

הנירוסטה הוא אחד החומרים הנוחים והשימושיים ביותר שקיימים. אנו משתמשים בנירוסטה בעשרות מקומות במהלך החיים, החל מן הסירים הביתיים שלנו ועד מכונות התעשייה הגדולות ביותר. טל שגב מתכות מייצרת עבורכם מוצרים ייחודיים מנירוסטה לכל מטרה, בהתאמה אישית לצרכים שלכם.

עבודות נירוסטה בתעשייה

כל תחומי התעשייה זקוקים למוצרים שונים העשויים מנירוסטה. בנייה וריתוך נירוסטה הן עבודות נדרשות במיוחד, ואותן אנו, בטל מתכות, עושים עבורכם. כך, לדוגמא, אנו יוצרים עבור מפעלים מכל הסוגים מסועים מנירוסטה. מסוע משמש ליצירה של פס ייצור יעיל, שבו עוברים המוצרים ומושלמים עד לייצור המלא שלהם. ייצור של מסוע מנירוסטה הוא היעיל והשימושי ביותר, משום שהנירוסטה אינה מחלידה ומאפשרת עבודה קלה, יעילה ונוחה. אנו מייצרים מסועים מכל הסוגים, החל ממסוע שרשרת ועד למסועי גלילים, תוך התאמה אישית מלאה לצרכים המדויקים של המפעל אשר מזמין את העבודה. דוגמא נוספת למוצרים שלנו היא בניית מכונות מורכבות – אנו מייצרים מכונות לתעשייה מנירוסטה, תוך הקפדה על כל שלבי הייצור, על מנת להעניק לכם מכונה המותאמת באופן מדויק לצרכים של המפעל.

ריהוט נירוסטה

המומחיות הוספת של טל שגב מתכות היא בנייה של רהיטי נירוסטה איכותיים, בעיצובים שונים ובאיכות מושלמת. אנו מייצרים שולחנות וכסאות מנירוסטה או בשילובי נירוסטה, מטבחי נירוסטה מעוצבים ומשוכללים, ועוד. דוגמא נפוצה של רהיט מנירוסטה אשר מוזמן אצלנו באופן תדירה הוא עגלות נירוסטה. עגלת נירוסטה משמשת למטרות רבות, הן בבתים פרטיים והן במקומות כמו מסעדות – לשינוע יעיל של מוצרי מזון במטבח, מוסדות רפואיים – לשינוע של אבזרים רפואיים (כמו למשל עגלות החייאה וכדומה), וכן הלאה.

טל מתכות

טל שגב מתכות עושים עבורכם את המיטב, ומתכננים עבורכם את הריהוט ואת המוצרים הדרושים לכם באופן שיאפשר לכם עבודה נוחה ונעימה. אנו דואגים קודם כל לתכנן היטב כל פריט שאותו אנו בונים, ורק לאחר מכן לבנות אותו בפועל, על מנת למנוע תקלות ובעיות, אשר יוצרות עיכוב ועגמת נפש מיותרת.

זקוקים למוצרים מנירוסטה. פנו לשגב מתכות עוד היום ותיהנו מעבודה איכותית ומשירות מקצועי במיוחד!

חברת "שגב טל" מציעה מומחיות ומקצוענות במתכות , עיצוב ובניה בנירוסטה, עבודות הנדסה וקונסטרוקציה לבית , לחצר ולתעשיה. 
אנו מציעים עבודות נירוסטה
 מורכבות וטיפול בבעיות טכניות ברמה הגבוה ביותר בשוק הישראלי. 
"שגב טל מתכות בע"מ" הנה יצרנית מובילה בפתרונות מורכבים, שירות ללא דופי וזמני ביצוע מהירים . 
אנחנו מיצרים ומתחזקים: מסועים, חלזונות, מכלים, מערבלים, ציוד למטבחים, מכונות שטיפה,
מכונות גלילה, מכונות מילוי ואריזה, מכונות לעיסוי בשר ("טמבלרים"), בסיסים למכונות שונות.
עבור אל: הצהרת פרטיותמפת אתר.
 

הכלנית 60, מושב אלישמע
טל:   
09-7414230 פקס: 09-7440206 נייד: 072-3926676 

דילוג לתוכן