נירוסטה לתעשייה

נירוסטה לתעשייה

פלדת אל חלד המובילה בעולם – נירוסטה, משמשת בגאון אינסוף אפשרויות מוצרים וייעודים שונים ברחבי העולם, לתעשייה, לבית, לספורט ועוד. עם מומחים ומקצוענים בנירוסטה, ניתן להגשים כמעט כל חלום יצירתי לתכנון והוצאה לאור, השמים הם הגבול.

הכל מתחיל בתכנון נכון
כידוע, התרבות הישראלית דוגלת בלהתחיל לעשות ורק לאחר מכן לתקן ולשנות עד לקבלת המוצר, תרבות אירופאית – גרמנית לעומת זאת דוגלת בהשקעה של מקסימום המשאבים בתכנון, ורק לאחר שהפרט האחרון בתכנון ברור והושלם לחלוטין נגשים לביצוע. השיטה האירופאית היא השיטה בה משתמשים בחברת שגב טל, 80% תכנון ו20% זמן ומאמץ ביצוע. כך מתקבלת יצירה של מכונה, מסוע, עגלות נירוסטה, שולחנות נירוסטה וכל מוצר אחר באיכות הגבוהה ביותר, עם מינימום הפתעות ועיכובים בביצוע ובהכנה.

על הצוות של שגב טל
הצוות של שגב טל הינו צוות מוביל בתחום הנירוסטה אשר פועל מתוך ניסיון וותק של שנים בעולם הנירוסטה, וזה נכון לצוותי התכנון ולצוותי הביצוע. כל עובד נבחן בקפידה ומגיע אלינו מתוך ניסיון רב של שנים ואחרי בחינה רבה ועובר הכשרה מסודרת לסטנדרטים הגבוהים של שגב טל.

על חומרי הגלם והציוד
עמידה בסטנדרטים גבוהים מחייבת הקפדה על שימוש בציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר וכמובן שימוש בחומרי גלם משובחים במיוחד המאפשרים להגיע לרמות גבוהות מאוד של תוצאות בייצור. ההשקעה הגבוהה שלנו בחומרי גלם וציוד טכנולוגי וטכני מראה את התוצאות בשטח ומניבה את פירותיה הברוכים.

מחירי הנירוסטה
ישנם מבחר גדול של חומרי גלם בשוק לצרכי יצור, ניתן לומר כי פרופיל נירוסטה הוא ללא ספק אחד הפרופילים הזולים יחסית בשוק בוודאי שמחירו עומד ביחס הפוך לאיכות המוצר שהיא גבוהה בהרבה לשימושי תעשיה מאשר חומרים יקרים יותר המתכלים ומתבלים הרבה יותר מהר וגם מורכבים יותר לייצור לצרכי תעשיה.

שירות ואחריות החברה
חברתנו אמונה על מספר רב מאוד של עבודות ייצור בשנים האחרונות, ומספקת אחריות מלאה על מוצריה בהתאם לסוג המוצר ולתנאי האחריות שנאמרו בשעת המכירה. שירות החברה גם הוא סטנדרט גבוה עם זמינות מלאה וטיפול מקצועי בכל בעיה או תקלה.

צרו קשר עוד היום נשמח לספק עבורכם שירותי ייצור נירוסטה לתעשייה.
 
חברת "שגב טל" מציעה מומחיות ומקצוענות במתכות , עיצוב ובניה בנירוסטה, עבודות הנדסה וקונסטרוקציה לבית , לחצר ולתעשיה. 
אנו מציעים עבודות נירוסטה
 מורכבות וטיפול בבעיות טכניות ברמה הגבוה ביותר בשוק הישראלי. 
"שגב טל מתכות בע"מ" הנה יצרנית מובילה בפתרונות מורכבים, שירות ללא דופי וזמני ביצוע מהירים . 
אנחנו מיצרים ומתחזקים: מסועים, חלזונות, מכלים, מערבלים, ציוד למטבחים, מכונות שטיפה,
מכונות גלילה, מכונות מילוי ואריזה, מכונות לעיסוי בשר ("טמבלרים"), בסיסים למכונות שונות.
עבור אל: הצהרת פרטיותמפת אתר.
 

הכלנית 60, מושב אלישמע
טל:   
09-7414230 פקס: 09-7440206 נייד: 072-3926676 

 

דילוג לתוכן