ריתוך TIG

ריתוך TIG

מהו ריתוך?

ריתוך היא פעולה בה מחברים חלקי מתכת אחת לשנייה. הסיבה שגושי או פסי מתכת מתהווים להיות כסאות, בסיסי שולחן ובמות ניידות היא אך ורק ריתוך: זו הדרך היחידה והבלעדית לחבר מתכת אחת לרעותה. הריתוך מתבצע באמצעות אלקטרודות אשר בקצותיהן מצויות המתכות שמבצעות את הריתוך. הן משחררות גז בעת הריתוך שניצב בנקודה בה נדרש חיבור דומם מתכתי אחד למשנהו. ההדבקה הסופית של חיבור זה מתבצעת על ידי הגז כאשר הוא נטמע במתכת.

ההבדל בין ריתוך TIGלריתוך MIG

בעוד שבריתוך TIGאלקטרודת המתכות היא אלקטרודת טונגסטן והגז שמבצע את חיבור הריתוך נקרא "ארגון מיונן", בריתוך MIGהאלקטרודה עשויה ממתכת גולמית (מטאל) והיא שמבצעת את החיבור של הריתוך ללא שימוש בגז.

תוצאות הריתוך

תוצאות הריתוך בחברת "שגב טל מתכות" הן תמיד מעל למצופה, ללא נקודות לא אסתטיות או זיזים נראים לעין. החפצים הדוממים שהזמנתם מנירוסטה תמיד ייראו יפה, סימטריים ובהתאמה מושלמת לעיצוב שהוזמן על ידי האדריכלים. " שגב טל מתכות" עובדים עם טובי האדריכלים בענף ריהוט הנירוסטה ומבצעים עבורם את כל סוגי העבודות בהתאם לקונסטרוקציה מובנית מראש.

היתרונות שברכישה מרתך מקצועי

דיוק חסר תקדים, חוסר הרגשה של קניית מוצר תעשייתי שעשוי להיות עם בלאי, הידיעה שקניתם מוצר שהוכן עבורכם אישית ועוד. יתרונות אלו סחפו אחריהם צרכנים רבים הן מהתעשייה והן מהשוק הפרטי לרכוש מוצרי ריתוך TIGאו MIGבמקום לחפשם בחנויות פרטיות. בכך – הם זכו למוצרי ריתוך באיכות בלתי מתפשרת, אשר משרתים אותם עד עצם היום הזה. תהליך הייצור מהיר יותר מהנעשה בכל מפעל ריתוך אחר והמוצרים מסופקים תמיד באיכות הנדרשת ללקוח על פי הזמנתו.
להזמנות צרו עמנו קשרעוד היום ונשמח להפוך את החלום שלכם למציאות באמצעות עיצוב בריתוך.
 
 
 
חברת "שגב טל" מציעה מומחיות ומקצוענות במתכות , עיצוב ובניה בנירוסטה, עבודות הנדסה וקונסטרוקציה לבית , לחצר ולתעשיה. 
אנו מציעים עבודות נירוסטה
 מורכבות וטיפול בבעיות טכניות ברמה הגבוה ביותר בשוק הישראלי. 
"שגב טל מתכות בע"מ" הנה יצרנית מובילה בפתרונות מורכבים, שירות ללא דופי וזמני ביצוע מהירים . 
אנחנו מיצרים ומתחזקים: מסועים, חלזונות, מכלים, מערבלים, ציוד למטבחים, מכונות שטיפה,
מכונות גלילה, מכונות מילוי ואריזה, מכונות לעיסוי בשר ("טמבלרים"), בסיסים למכונות שונות.
עבור אל: הצהרת פרטיותמפת אתר.
 

הכלנית 60, מושב אלישמע
טל:   
09-7414230 פקס: 09-7440206 נייד: 072-3926676 

דילוג לתוכן