עולם הנירוסטה

עולם הנירוסטה שלך

 

שגב טל עוסק בבנייה של מוצרים מגוונים מנירוסטה וביצירת פתרונות יצירתיים ומורכבים ממתכת בתחומים שונים ומגוונים. שגב טל מתכות יוצר עבורכם מנירוסטה וממתכת כמעט כל דבר שתרצו, ומעצב עבורכם סגנונות חדשים ויצירתיים.

ריהוט נירוסטה

נירוסטה היא חומר יעיל ונוח מאד לעבודה ולשימוש. זהו חומר משובח במיוחד, אשר משמש אותנו בעשרות מקומות בחיים, החל בסירים וכלה במכונות ייצור שונות. מקומות רבים זקוקים לרהיטי נירוסטה – בעיקר מקומות בתחום הרפואה, מסעדות, מפעלים וכדומה. עבורכם מייצרת טל שגב מתכות מוצרים ייחודיים מנירוסטה כמו עגלות נירוסטה למשל. עגלת נירוסטה משמשת להובלה של מוצרים ומתאימה מאד הן לבתי חולים, הן למסעדות והן למקומות רבים אחרים.

מסועים

מסועים מסוגים שונים משמשים מפעלים ובתי ייצור, על מנת ליצור פס ייצור יעיל אשר מאפשר עבודה מהירה ושוטפת. אנו מייצרים מסוע שרשרת, מסועי גלילים ועוד סוגים רבים של מסועים בהתאמה אישית לצרכים של כל מפעל ומפעל. המסועים שלנו מיוצרים בכל גודל, עם נקודות עצירה במקומות הנדרשים, בקווים ישרים או בפיתולים – הכל בהתאם לצרכים הספציפיים של המפעל. בנוסף, אנו מייצרים גם מכונות לתעשייה מנירוסטה, אשר משמשות במפעלים רבים ומגוונים.

בניית מכונות מורכבות ומטבחי נירוסטה

אנו מתמחים בכל הסוגים של עבודות נירוסטה, כולל בניית מטבחים וחלקי מטבחים מנירוסטה. מטבחי נירוסטה משמשים הן במטבחים פרטיים והן במטבחים תעשייתיים, בשל הפרקטיקה והנוחות שלהם – הם נוחים לניקוי, נוחים לעיצוב ונוחים לשימוש. אנשים פרטיים רבים אוהבים לשלב ריהוט נירוסטה במטבחים שלהם, על מנת לשוות לו מראה עדכני ויוקרתי יותר. מטבחים מנירוסטה נפוצים מאד בניו יורק ובאזורים דומים, אולם הם נכנסים יותר ויותר גם לשוק הישראלי.

עבודות נירוסטה נוספות

אנו עוסקים גם בריתוך נירוסטה, בתיקונים ובבנייה של מוצרי נירוסטה מכל הסוגים, בהתאמה אישית ובעיצוב אישי על פי הצרכים המדויקים שלכם, כדי שתוכלו לעשות שימוש מלא ומושלם במוצרים שלנו, וליהנות מכל היתרונות של מוצרי הנירוסטה של שגב מתכות.

מעבודות נירוסטה מכל סוג שהוא? פנו עוד היום לטל מתכות ותקבלו שירות מקצועי ועבודות מוקפדות ומותאמות אישית לצרכים שלכם!

חברת "שגב טל" מציעה מומחיות ומקצוענות במתכות , עיצוב ובניה בנירוסטה, עבודות הנדסה וקונסטרוקציה לבית , לחצר ולתעשיה. 
אנו מציעים עבודות נירוסטה
 מורכבות וטיפול בבעיות טכניות ברמה הגבוה ביותר בשוק הישראלי. 
"שגב טל מתכות בע"מ" הנה יצרנית מובילה בפתרונות מורכבים, שירות ללא דופי וזמני ביצוע מהירים . 
אנחנו מיצרים ומתחזקים: מסועים, חלזונות, מכלים, מערבלים, ציוד למטבחים, מכונות שטיפה,
מכונות גלילה, מכונות מילוי ואריזה, מכונות לעיסוי בשר ("טמבלרים"), בסיסים למכונות שונות.
עבור אל: הצהרת פרטיותמפת אתר.
 

הכלנית 60, מושב אלישמע
טל:   
09-7414230 פקס: 09-7440206 נייד: 072-3926676 

דילוג לתוכן