נירוסטה

נירוסטה

נירוסטה היא מתכת גמישה, חזקה ושימושית מאד, אשר משמשת אותנו בחיי היומיום במקומות רבים. אנו רגילים לפגוש את הנירוסטה במטבח, כאשר סירים, סכו"ם ואביזרים נוספים עשויים מנירוסטה, בשל יתרונותיה הרבים. אולם אנו עשויים לפגוש את הנירוסטה במקומות רבים אחרים, חלקם מפתיעים במקצת

ריהוט ועיצוב בנירוסטה


בניית ריהוט מתכת הוא תחום שנעשה נפוץ יותר ויותר עם השנים. אנשים רבים מגלים את היתרונות הגדולים של המתכת בריהוט – המתכות השונות עמידות מאד, ורהיט מתכת איכותי סטנדרטי עשוי להחזיק מעמד כ-30 שנה ואף יותר; המתכות פרקטיות, וניתן לנקות אותן בקלות; והן מגיעות בעשרות סגנונות עיצוביים יפהפיים. המתכת השימושית ביותר לריהוט מכל הסוגים היא הנירוסטה, בזכותה גמישות שלה, החוזק שלה, המשקל הנמוך שלה והעובדה שהיא אינה מחלידה. תכנון רהיטי נירוסטה עשוי לשדרג את הבית מאד, ושילוב של רהיטים מנירוסטה בבית יוצר מראה מיוחד ואווירה מיוחדת. ניתן לבצע גם עיצוב נירוסטה לפי הזמנה, וכך, למעשה, כל מי שאוהב את סגנון הריהוט ממתכת יכול לעצב לעצמו רהיטי נירוסטה יפהפיים בעיצוב אישי אשר מתאים לטעם האישי שלו.

בניית ריהוט נירוסטה


בניית ריהוט נירוסטה היא פשוטה יחסית, ונעשית במקרים רבים באמצעות יצירה של צינורות נירוסטה חלולים. ריהוט ועיצוב בנירוסטה משמשים לא רק לבנייה של רהיטים שלמים, אלא גם כשילוב עם חומרים אחרים כמו מתכת ובעיקר זכוכית. לעיתים קרובות משתמשים בצינורות מתכת מלאים או חלולים על מנת ליצור רגליים לכיסאות, לשולחנות וכדומה, או לפרזול אומנותי של מדפי זכוכית, למשל. אין ספק כי רהיטי נירוסטה מכל הסוגים משדרגים מאד את הבית.

חיפוי קירות נירוסטה


כן, גם קירות ניתן לחפות בנירוסטה. סביר להניק שלא מומלץ לצפות קיר שלם באמצע הבית בנירוסטה, אולם חיפוי נירוסטה עשוי להיות חלק עיצובי מרשים למדי. משתמשים בו לעיתים לחיפוי של עמודים או חלקי עמודים, לרוב באמצעות נירוסטה מבריקה, על מנת לתת אשליה של חדר גדול יותר מבלי להשתמש במראות. ציפוי קיר נירוסטה מתאים גם לחדרי אמבטיה, לעיתים בשילוב עם כיור נירוסטה וכדומה.
 
 
 
 
 
חברת "שגב טל" מציעה מומחיות ומקצוענות במתכות , עיצוב ובניה בנירוסטה, עבודות הנדסה וקונסטרוקציה לבית , לחצר ולתעשיה. 
אנו מציעים עבודות נירוסטה
 מורכבות וטיפול בבעיות טכניות ברמה הגבוה ביותר בשוק הישראלי. 
"שגב טל מתכות בע"מ" הנה יצרנית מובילה בפתרונות מורכבים, שירות ללא דופי וזמני ביצוע מהירים . 
אנחנו מיצרים ומתחזקים: מסועים, חלזונות, מכלים, מערבלים, ציוד למטבחים, מכונות שטיפה,
מכונות גלילה, מכונות מילוי ואריזה, מכונות לעיסוי בשר ("טמבלרים"), בסיסים למכונות שונות.
עבור אל: הצהרת פרטיותמפת אתר.
 

הכלנית 60, מושב אלישמע
טל:   
09-7414230 פקס: 09-7440206 נייד: 072-3926676 

דילוג לתוכן