מטבח תעשייתי

מטבח תעשייתי

הכנת כיורי נירוסטה
חברת "שגב טל" יתכננו את כיור הנירוסטה שלכם, יסייעו לכם לבחור צורה לכיור ומידות מתאימות לשיש שלכם. הכיור שיוחלף בכיור נירוסטה יפה ומעוצב יהיה הצעד הראשון לקראת הפיכת המטבח שלכם למטבח תעשייתי אשר הופך כל פעולה גסטרונומית המתבצעת בו לחלום.
הכנת עגלות מזון
כידוע – מטבח טוב ראוי שתהיה לו עגלת מזון איכותית. היא יכולה להיות קבועה או על גלגלים לנוחות מרבית. בעגלות המזון הקבועות, שהן למעשה מעין מדפים ניידים של המטבח, ניתן לאחסן תפוחי אדמה, בצל וגידולים שונים אשר לא חובה עלינו לאחסנם בתוך המקרר אם אנו משתמשים בהם בתוך טווח קצר. בעגלות על הגלגלים משתמשים למעבר מזון מהמטבח לחדר האוכל ולהיפך. עגלות אלו מכילות בדרך כלל 3 קומות והן משמשות הן לשינוע מזון חדש לשולחנות והן לפינוי כלים מלוכלכים למטבח. ההמלצה היא להוסיף גם עגלה עמוקה לפינוי פסולת שתהיה במטבח שלכם ותשמש אתכם בעת הצורך.
בסיס לשולחן
ניתן לעצב בסיס לשולחן המטבח שלכם – מנירוסטה: בסיס מרובע, יפה בעל פאות אסתטיות ומעוצבות. בסיס שולחן מעין זה הוא בצבע הטבעי של הנירוסטה – אפור כסוף, מה שמקנה לשולחן שלכם נקודת פתיחה יוצאת דופן מבחינה עיצובית.
כסאות נירוסטה
ניתן להכין גם כסאות נירוסטה, שבדומה לשולחן – הבסיס בלבד עשוי נירוסטה וגוף הישיבה מפלסטיק. כסאות אלו יכולים להיות כסאות בר או כסאות ישיבה מול שולחנות נמוכים בפורמט של כסאות לפינות אוכל.
ארונות מטבח נירוסטה
ניתן להכין את הארון כולו מנירוסטה או את הפרזולים בלבד. ארון נירוסטה נותן תנופה לכיוון העיצוב המודרני ומחזק את האלמנט המודרני במטבח שלכם. הדבר מורגש בייחוד אם ישנה כמות רבה של ארונות אשר פרושה בכל רחבי המטבח בצורה מעגלית או מרובעת סגורה.
אם גם אתם מתעניינים בבניית מטבח תעשייתי בהתאמה לצרכים הספציפיים שלכם – צרו קשר עמנו עוד היום – "שגב טל מתכות בע"מ" לשירותכם.

 
 
 
חברת "שגב טל" מציעה מומחיות ומקצוענות במתכות , עיצוב ובניה בנירוסטה, עבודות הנדסה וקונסטרוקציה לבית , לחצר ולתעשיה. 
אנו מציעים עבודות נירוסטה
 מורכבות וטיפול בבעיות טכניות ברמה הגבוה ביותר בשוק הישראלי. 
"שגב טל מתכות בע"מ" הנה יצרנית מובילה בפתרונות מורכבים, שירות ללא דופי וזמני ביצוע מהירים . 
אנחנו מיצרים ומתחזקים: מסועים, חלזונות, מכלים, מערבלים, ציוד למטבחים, מכונות שטיפה,
מכונות גלילה, מכונות מילוי ואריזה, מכונות לעיסוי בשר ("טמבלרים"), בסיסים למכונות שונות.
עבור אל: הצהרת פרטיותמפת אתר.
 

הכלנית 60, מושב אלישמע
טל:   
09-7414230 פקס: 09-7440206 נייד: 072-3926676 

דילוג לתוכן