כל מוצרי הנירוסטה

כל מוצרי הנירוסטה!

.

מתכת נוחה לעיבוד ובעיקר נוחה לשימוש. טל שגב מתכות מייצרת עבודות נירוסטה למפעלים, למוסדות ולפרטיים, מתוך המבחר הקיים או בהזמנה אישית על פי צרכי המפעל.

מסועים

מסוע הוא כלי עזר יעיל במיוחד במפעלי תעשייה וייצור. למעשה, המסוע מהווה את הכוח המניע לכל העבודות הנערכות במפעל. מסועים צריכים להיות מותאמים באופן מושלם לצרכים של המפעל, להיות בנויים בגודל המתאים ובמבנה המתאים, להיעצר במקומות הנכונים וכן הלאה, על מנת לאפשר עבודה רציפה, נכונה ונוחה במפעל כולו. שגב מתכות מייצרים מסועי גלילים למפעלים, כמו גם מסוע שרשרת איכותי, אשר משמש לתעשייה ולייצור במפעלים רבים ברחבי הארץ. אנו מודעים לחשיבות הרבה שישנה למסוע במפעלים, ולכן אנו מציעים גם שירות תיקונים מהיר לכל תקלה או בעיה במסוע.

בניית מכונות מורכבות

בנוסף למסועים, טל מתכות מתמחה גם בייצור של מכונות לתעשייה, בריתוך נירוסטה ובעבודות מקצועיות נוספות אשר חשובות לכל מפעל ייצור. המכונות המורכבות אשר פועלות במפעלים עשויות גם הן, במקרים רבים, מנירוסטה, וגם אותן אנו מייצרים בשלמות ובהתאמה מלאה לצרכי המפעל.

רהיטי נירוסטה

מטבחי נירוסטה, עגלות נירוסטה, שולחנות נירוסטה וכסאות בשילוב נירוסטה הם רק חלק קטן מרהיטי הנירוסטה שאותם אנו מייצרים כאן, בשגב מתכות. רהיטי נירוסטה הם רהיטים יוקרתיים, שימושיים ופרקטיים במיוחד, ולכן הם מבוקשים במיוחד הן אצל לקוחות פרטיים והן במוסדות, מפעלים, בתי חולים וכדומה. עגלת נירוסטה, למשל, היא פריט שימושי אותו אנו מייצרים בעשרות דגמים – עבור בתי חולים וקופות חולים, עבור מטבחים תעשייתיים ועבור כל אדם אשר מעוניין בכלי נוח, מעוצב ויפה שישמש אותו להעברת חפצים ממקום למקום בנוחות וביעילות. על מנת ליצור את כל המוצרים שלנו, אנו עושים שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, על מנת להבטיח ללקוחות שלנו מוצרים ברמה גבוהה במיוחד.

מעוניינים במוצרים מנירוסטה? פנו כבר עכשיו לטל שגב מתכות ותיהנו משירות מקצועי ומעבודה איכותית ללא פשרות! 

 

 
חברת "שגב טל" מציעה מומחיות ומקצוענות במתכות , עיצוב ובניה בנירוסטה, עבודות הנדסה וקונסטרוקציה לבית , לחצר ולתעשיה. 
אנו מציעים עבודות נירוסטה
 מורכבות וטיפול בבעיות טכניות ברמה הגבוה ביותר בשוק הישראלי. 
"שגב טל מתכות בע"מ" הנה יצרנית מובילה בפתרונות מורכבים, שירות ללא דופי וזמני ביצוע מהירים . 
אנחנו מיצרים ומתחזקים: מסועים, חלזונות, מכלים, מערבלים, ציוד למטבחים, מכונות שטיפה,
מכונות גלילה, מכונות מילוי ואריזה, מכונות לעיסוי בשר ("טמבלרים"), בסיסים למכונות שונות.
עבור אל: הצהרת פרטיותמפת אתר.
 

הכלנית 60, מושב אלישמע
טל:   
09-7414230 פקס: 09-7440206 נייד: 072-3926676

דילוג לתוכן