המקום שלך למוצרי נירוסטה

המקום שלך למוצרי נירוסטה!

מוצרים מנירוסטה משמשים אותנו במקומות רבים מאד ובמקרים רבים בחיים. בשימושים ביתיים ניתן למצוא את הנירוסטה בסירי, ברהיטים ייחודיים, בכלי מטבח ברהיטי מטבח וכדומה. בשימושים תעשייתיים אנו מוצאים את הנירוסטה במכונות תעשייתיות, במסועים ובאבזרים רבים נוספים. נירוסטה היא חומר גלם משובח במיוחד, נוח לעיבוד ונוח לשימוש, כך שהוא נפוץ במיוחד בתחומים רבים ובמקומות רבים. טל שגב מתכות מייצרת עבורכם מוצרי נירוסטה מכל הסוגים ולכל מטרה!

תכנון יעיל

כאשר אנו ניגשים לבנות מוצרי נירוסטה מכל סוג שהוא, אנו דואגים לתכנן מראש את כל הקשור במוצר ובסביבתו. ריתוך נירוסטה הוא עבודה מורכבת, ואין טעם לייצר מוצר רק כדי לגלות בשלב מאוחר יותר שיש בו תקלות, בעיות או טעויות. לכן, כאשר אנו מייצרים עבורכם מוצר כלשהו בהתאמה אישית, אנו דואגים לתכנן מראש את כל שלבי הייצור, ואת כל הצרכים המדויקים שלכם, הלקוחות. הדבר בולט במיוחד בבנייה של מטבחי נירוסטה או מכונות ייצור מורכבות. התכנון הראשוני של מראה המטבח, למשל, חוסך עבודה מיותרת, תקלות וטעויות, עגמת נפש ותיקונים. התכנון שלנו בולט וניכר בכל אחד ואחד מן המוצרים שלנו, אשר מגיעים אליכם באיכות מושלמת ובתכנון מושלם, אשר מתאים בדיוק לצרכים שלכם.

המוצרים שלנו

מסועים – מסוע הוא למעשה פס הייצור של מפעלים רבים. מסוע שרשרת, מסועי גלילים ומסועים אחרים מהווים חלק נכבד מן המוצרים המיוצרים בטל מתכות.
ריהוט נירוסטה – רהיטי נירוסטה נפוצים יותר ויותר גם בבתים פרטיים, וכמובן גם במטבחים של מסעדות, במוסדות רפואיים וכדומה. בין הרהיטים ניתן למצוא שולחנות וכסאות שעשויים מנירוסטה או משולבים בנירוסטה, מטבחי נירוסטה עגלות נירוסטה ועוד. עגלת נירוסטה משמשת בעיקר במוסדות רפואיים, במטבחים ובמקומות דומים נוספים.
מכונות לתעשייה – בניית מכונות מורכבות לתעשייה מנירוסטה היא המומחיות של שגב מתכות. אנו מתאימים את המכונות לצרכים המדויקים של המפעל.

מחפשים מוצרים נירוסטה? פנו כבר עכשיו לטל שגב מתכות ותיהנו מן המגוון העצום של המוצרים שלנו, מן האיכות הגבוהה שלהם ומן השירות היעיל, המסור והמקצועי שלנו! 

 
חברת "שגב טל" מציעה מומחיות ומקצוענות במתכות , עיצוב ובניה בנירוסטה, עבודות הנדסה וקונסטרוקציה לבית , לחצר ולתעשיה. 
אנו מציעים עבודות נירוסטה
 מורכבות וטיפול בבעיות טכניות ברמה הגבוה ביותר בשוק הישראלי. 
"שגב טל מתכות בע"מ" הנה יצרנית מובילה בפתרונות מורכבים, שירות ללא דופי וזמני ביצוע מהירים . 
אנחנו מיצרים ומתחזקים: מסועים, חלזונות, מכלים, מערבלים, ציוד למטבחים, מכונות שטיפה,
מכונות גלילה, מכונות מילוי ואריזה, מכונות לעיסוי בשר ("טמבלרים"), בסיסים למכונות שונות.
עבור אל: הצהרת פרטיותמפת אתר.
 

הכלנית 60, מושב אלישמע
טל:   
09-7414230 פקס: 09-7440206 נייד: 072-3926676 

דילוג לתוכן