עבודות נירוסטה

עבודות נירוסטה

נירוסטה הינו אחד מחומרי הייצור המשובחים והשימושיים ביותר בעולם. ניתן לראות את השימוש בנירוסטה כמעט בכל מקום בחיי היום יום, החל מרגלי השולחן עליו לידו אנו יושבים כעת ועד לסירי הבישול ומפעלי הייצור הנסמכים על הנירוסטה בתוך הקונסטרוקציה שבזכותה העסק שלהם מתפקד טוב כל כך.

מטבחי נירוסטה
עבודות נירוסטה מתמקדת לעיתים בהכנת מטבחי נירוסטה הן לבתים והן לתעשיית המזון. בתים או דירות המעוניינות לשוות למראה הבית שלהם עיצוב אורבני יוקרתי יעשו זאת באמצעות הכנסת אלמנטים רבים של עבודות נירוסטה כגון שולחנות נירוסטה, ארונות נירוסטה, משטחי עבודה מנירוסטה, קולטי עשן ועוד. היופי העצום של המראה המבריק והכוחני מצד שני של הנירוסטה מייצרים מראה ייחודי. ניתן לראות מטבחים כאלה פחות בארץ אך ביותר מקומות אורבניים כמו ניו יורק לדוגמא.

מסועים
מסועים של מפעלים לייצור ואריזה עושים שימוש בפרופיל נירוסטה על מנת ליצור מסלולים מותאמים אישית לצרכי המפעל. מסועים אלה יכולים להיות ארוכים מאוד או קצרים, מפותלים עם תחנות עצירה רבות או פשוטים  וארוכים, למלא כל צורך קיים של מפעל בשינוע של מוצרים או רכיבים מצד אחד לשני לתפקוד מהיר, ושוטף של המפעל.

שולחנות ועגלות
מפעלים, חברות הסעדה, תחום הרפואה וכן בעלי צרכים אחרים עושים שימוש יום יומי בשולחנות ועגלות נירוסטה, כמשטחי עבודה, שינוע ידני או אחסון. שולחנות ועגלות אלו מיוצרים על פי דרישת הלקוחות ובהתאם לצרכים שלהם, בהתאם לנשיאת צרכי גודל, צורה ונשיאת משקל.

עבודות נירוסטה בהזמנה אישית
מפעלים ואנשים פרטיים זקוקים פעמים רבות להזמנות מיוחדות של עבודות נירוסטה לפתרון של בעיות ייחודיות הצצות להם. חברתנו מספקת עבודות נירוסטה בהזמנה אישית על פי צרכי הלקוח, לפי תכנון שלו או בשילוב של צוות מהנדסים ואדריכלים שיגבשו עבורו את התוכנית פעולה ליצירת המוצר לו הוא זקוק. במשך שנים אנו מייצרים ללקוחותינו הזמנות אישיות באיכות גבוהה, תוך מחשבת תכנון קפדני וביצוע בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר.

צרו עמנו קשר עוד היום באמצעות המייל או הטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם שירותי עבודות נירוסטה ברמה הגבוהה ביותר.

 
 
חברת "שגב טל" מציעה מומחיות ומקצוענות במתכות , עיצוב ובניה בנירוסטה, עבודות הנדסה וקונסטרוקציה לבית , לחצר ולתעשיה.
אנו מציעים עבודות נירוסטה
 מורכבות וטיפול בבעיות טכניות ברמה הגבוה ביותר בשוק הישראלי.
"שגב טל מתכות בע"מ" הנה יצרנית מובילה בפתרונות מורכבים, שירות ללא דופי וזמני ביצוע מהירים .
אנחנו מיצרים ומתחזקים: מסועים, חלזונות, מכלים, מערבלים, ציוד למטבחים, מכונות שטיפה,
מכונות גלילה, מכונות מילוי ואריזה, מכונות לעיסוי בשר ("טמבלרים"), בסיסים למכונות שונות.
עבור אל: הצהרת פרטיותמפת אתר.
 

הכלנית 60, מושב אלישמע
טל:   
09-7414230 פקס: 09-7440206 נייד: 072-3926676

דילוג לתוכן