עגלות נירוסטה

עגלות נירוסטה

הבנת צרכי הלקוח
בחברת "שגב טל מתכות" ייקחו בחשבון את צרכי הלקוח וימליצו על מספר עגלות לבחירה: עגלה עמוקה, עגלת תופים, עגלה להובלת מזון ועוד. לחילופין, ניתן לשמוע ישירות מהלקוח כיצד הוא מעוניין שהעגלה תיראה – מכאן ואילך, מתחיל לב ההפקה, בו העגלות נעשות באמצעות ריתוכים, חיבור גלגלים בתחתית ושלבי ייצור נוספים תוך שימוש במוצרי גלם האיכותיים ביותר ותהליכי ייצור מוקפדים ומפוקחים.
התאמת העגלה הרצויה
אם למשל, מדובר בחברת ניקיון או פינוי – סביר שמטרת העגלה תהיה פינוי פסולת ואחסון כלי וחומרי ניקיון. במקרה שכזה יומלץ על עגלה עמוקה עם פתח פינוי פנימי. לעומת זאת, עבור לבורנט במעבדה או אדם שמשתמש בעגלה בכדי להניע כמויות מזון ממקום למקום, תותאם עגלה תלת קומתית בעלת מבנה שטוח בכל קומה. דוגמאות אלו הן רק מתי מעט מהתעשייה וניתן להרכיב עבורכם כל סוג של עגלות נירוסטה שישמשו אתכם שנים ארוכות.
רכישת העגלה
ניתן לרכוש את העגלה במחיר נגיש ונוח לכל לקוח או בהסדרי תשלום מסוגים שונים. חברת "שגב טל מתכות" כבר סייעו לעשרות עד מאות לקוחות להגשים חלום ולהיות בעליה של עגלת נירוסטה איכותית והם ישמחו לעשות זאת גם עבורכם. רצוי לתאם מראש את מועד קבלת העגלה.
"שגב טל מתכות בע"מ" – עגלות נירוסטה לכל צורך
בחברת "שגב טל מתכות" תוכלו למצוא את המלאי הגדול ביותר של עגלות נירוסטה, מלאי שאת חלקו הגדול לא תמצאו אצל המתחרים. בחברת "שגב טל מתכות" יבצעו עבורכם כל פרויקט נירוסטה ביעילות, איכות וזריזות. אנו מובילים בתחום לא רק מבחינת המגוון הגדול של עגלות נירוסטה שאנו מציעים ללקוחותינו אלא גם הודות לניסיון של שנים בתחום ריתוכי הנירוסטה ובפרט – בהכנת עגלות מטבח, מזון, הובלה, פסולת ועוד.
צרו קשר עמנו עוד היום והזמינו עגלות נירוסטה של "שגב טל מתכות" – עגלות שלא תפסיקו להיות גאים בהן.

 
 
 
חברת "שגב טל" מציעה מומחיות ומקצוענות במתכות , עיצוב ובניה בנירוסטה, עבודות הנדסה וקונסטרוקציה לבית , לחצר ולתעשיה. 
אנו מציעים עבודות נירוסטה
 מורכבות וטיפול בבעיות טכניות ברמה הגבוה ביותר בשוק הישראלי. 
"שגב טל מתכות בע"מ" הנה יצרנית מובילה בפתרונות מורכבים, שירות ללא דופי וזמני ביצוע מהירים . 
אנחנו מיצרים ומתחזקים: מסועים, חלזונות, מכלים, מערבלים, ציוד למטבחים, מכונות שטיפה,
מכונות גלילה, מכונות מילוי ואריזה, מכונות לעיסוי בשר ("טמבלרים"), בסיסים למכונות שונות.
עבור אל: הצהרת פרטיותמפת אתר.
 

הכלנית 60, מושב אלישמע
טל:   
09-7414230 פקס: 09-7440206 נייד: 072-3926676 

 

דילוג לתוכן