התאמת מסוע ע"י אפיון השימוש בו

התאמת מסוע ע"י אפיון השימוש בו

קיימים שיקולים רבים בתכנון מסוע, לדוגמא, החומר ממנו מיוצר גוף המסוע, האם למסוע תהיה רצועה (PVC) או רשת, האם הרשת מפלסטיק או מתכת,  מידות המסוע, מהירות וכיוון התנועה של המסוע ועוד שיקולים רבים נוספים.

תפקיד היצרן (המתכנן) להתאים את המסוע לדרישת הלקוח ולמשימה אותה ידרש המסוע לבצע.

תכנון קיבולת המסוע

תכנון קיבולת המסוע, היא כמות החומר או המוצרים אותם ישנע המסוע ביחידת זמן. ניתן למצוא מסועים שמעבירים מוצר בודד פעם בפרק זמן ארוך יחסית (כמה שעות,כמו למשל תרופה או חומר כימי שנע בין חדרים במעבדה סטרילית ע"פ דרישת המפעיל) ועד מסועים בבתי אריזה או קווי יצור שיכולים להתמודד עם שינוע עשרות טונות של מוצר כל שעות היממה.

עיצוב המסוע לדרישות הענף או הגדרות הלקוח

תכנון ברמה גבוהה של מסוע מביא בחשבון את השימוש במסוע לאורך זמן, בתנאים השוררים באתר הלקוח. לדוגמא, במסועים המשמשים בבתי אריזה למזון, משמש המסוע לא פעם, לשינוע ואריזה של מוצרי מזון שונים. המסוע נשטף היטב לפני השימוש בין מוצרים שונים ושיקול זה, כבר בשלב התכנון, מביא לעיצוב כזה המאפשר גישה נוחה לשטיפה וחיטוי המסוע – מה שמעלה באופן ישיר את רמת ההגינה וטיב המוצרים הסופי העוברים על-גבי המסוע.

בחירה נכונה של רשתות וסרטים למסוע (קיימים סוגים ואיכויות רבים ומגוונים בשוק) הוא פרמטר מכריע באפשרות לנקות את המסוע בעתיד. בחירת רשת/סרט תקניים על סמך ניסיון הוא תנאי אקוטי לביצועי המסוע לאורך זמן.

אטימת פתחים, יצירת פתחי ניקוז, מניעת כניסת מים או הווצרות לחות במקומות לא רצויים בהם יתפתח עובש הוא נושא חשוב מעין כמוהו, גם מסוע ברמה גבוהה שיש בו תכנון לקוי של נושא הפתחים ומקומות פוטנציאלים להיווצרות בקטריות יביא לקיצור חיי המדף של המוצר המשונע על גביו.

אנחנו, בשגב-טל צברנו "קילומטרז" ארוך בתכנון ויצור מסועים על פי צורך ודרישת לקוח וכיום באפשרותינו להוציע לפועל, משלב התכנון דרך יצור ועד ההתקנה ברמה הגבוהה ביותר, מסועים לכמעט כל צורך אפשרי

שגב-טל מתכות הינו מפעל המתמחה בתכנון וייצור מסועים בעל ניסיון של עשרות שנים.

לאחר יצור המסוע, הנתפר בדיוק לצורך ורצון הלקוח מבוצעת התקנה המסוע בשטח עד למצב של מסוע מוכן לעבודה באתר הלקוח.

לשגב טל מגוון רחב מאד של פתרונות, החל במסועים בתקציב נמוך ועד מסועי נירוסטה באיכות הגבוהה ביותר למפעלי מזון ובתי אריזה.

הניסיון הרב שצברנו ברבות השנים מאפשר לנו לייעץ,  אם יש לכם בעיה כלשהי לגבי מסוע ואינכם בטוחים אם מסוע אכן יכול להיות פתרון עבורכם או איזה מסוע יכול להיות פתרון עבורכם, צרו אתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם, לייעוץ ולהצעת פתרונות.

חברת "שגב טל" מציעה מומחיות ומקצוענות במתכות , עיצוב ובניה בנירוסטה, עבודות הנדסה וקונסטרוקציה לבית , לחצר ולתעשיה.
אנו מציעים עבודות נירוסטה
 מורכבות וטיפול בבעיות טכניות ברמה הגבוה ביותר בשוק הישראלי.
"שגב טל מתכות בע"מ" הנה יצרנית מובילה בפתרונות מורכבים, שירות ללא דופי וזמני ביצוע מהירים .
אנחנו מיצרים ומתחזקים: מסועים, חלזונות, מכלים, מערבלים, ציוד למטבחים, מכונות שטיפה,
מכונות גלילה, מכונות מילוי ואריזה, מכונות לעיסוי בשר ("טמבלרים"), בסיסים למכונות שונות.
עבור אל: הצהרת פרטיותמפת אתר.
 

הכלנית 60, מושב אלישמע
טל:   
09-7414230 פקס: 09-7440206 נייד: 072-3926676 

דילוג לתוכן